Labels

Personal (84) Seronok (19) Pengalaman (12) Kerja (11) Pendapat (8) Sahabat (8) Lukisan (5) Puisi (5) Seni (5) Lirik lagu (4) Potret (4) Ulasan (4) Kehidupan (3) Keluarga (3) Makanan (3) Merapu (3) Pengetahuan Am (3) Perkongsian (3) Agama (2) Blog (2) Cute stuff (2) Fakta (2) Hati (2) Isu semasa (2) Motivasi (2) My Hobby (2) My Passion (2) Tag (2) Alya (1) Anugerah (1) Blythe (1) Celoteh (1) Goreng (1) Haiwan Kebangsaan (1) Jodoh (1) Kahwin (1) Kaktus (1) Karaoke (1) Kasut (1) Kidal (1) Malaysia (1) Masak Kunyit (1) Mimpi (1) Norsheila Amin (1) Nujum (1) Pensel Warna (1) Resepi (1) Ros (1) Sketchbook (1) Sotong (1) Uji minda (1) Wikipedia (1) Wordless Monday (1) peti (1)

Friday, October 07, 2011

Post #93 : Kisah Hari Jumaat

Assalamualaikum pembaca...Harap kalian semua sihat sejahtera. :-)

Tidak mahu leret bercerita...

Al kisahnya tengah hari tadi, waktu rehat, kami seramai 3 orang kaum Adam dan 10 orang kaum Hawa telah berkonvoi sebanyak 4 buah kereta ke Jengka 20 untuk melawat salah seorang rakan sekerja kami yang telah ditimpa kemalangan bulan lepas. Tak sempat pula nak snap gambar kat sana. Apa pun, moga sahabat kami itu cepat sembuh dan cepat2 masuk kerja semula.

Selepas itu, seorang kawan ajak singgah ke gerai tepi jalan di simpang masuk ke Kilang Alps. Jadi sewaktu memandu tadi dah terlajak, tapi nasib baik boleh pusing balik. Jadi tak sangka pula 2 geng kereta yang sama-sama berkonvoi ketika pergi tadi pun singgah di gerai tu. Jadi di gerai tu kami suka-suka sambil bercerita dan agak riuh lah suara kami.

Apa pun, inilah gambar yang sempat saya ambil. 



 Inilah pasembor, bukan Penang mai ye...Jengka mai...


 Hehehe....khusyuk Kak Azni menikmati juadah :-)


 Khusyuk Kak Azni dan Zati dengar Asiah bercerita hehehe....


Inilah laksa utara yang saya order hehehe...boleh tahan laa...cuma perut dah memang kenyang, jadi laksa ni tak habis dimakan...huhuhuh...


Saya order limau ais...sebab perut dah cukup penuh... :-)


 Ini geng yang berkonvoi juga...:-)


Okay, selamat berhujung minggu semua....Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

3 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

wah..tak tau pun kak bena ade blog ;)

Cik Kaktus said...

haah adik...ala blog suka2 je ni..hehe..

IZZATI ISKANDAR said...

hamboi beena...muke aku tengah gaye ala2 makcik mcm tu ko snap ek