Labels

Personal (84) Seronok (19) Pengalaman (12) Kerja (11) Pendapat (8) Sahabat (8) Lukisan (5) Puisi (5) Seni (5) Lirik lagu (4) Potret (4) Ulasan (4) Kehidupan (3) Keluarga (3) Makanan (3) Merapu (3) Pengetahuan Am (3) Perkongsian (3) Agama (2) Blog (2) Cute stuff (2) Fakta (2) Hati (2) Isu semasa (2) Motivasi (2) My Hobby (2) My Passion (2) Tag (2) Alya (1) Anugerah (1) Blythe (1) Celoteh (1) Goreng (1) Haiwan Kebangsaan (1) Jodoh (1) Kahwin (1) Kaktus (1) Karaoke (1) Kasut (1) Kidal (1) Malaysia (1) Masak Kunyit (1) Mimpi (1) Norsheila Amin (1) Nujum (1) Pensel Warna (1) Resepi (1) Ros (1) Sketchbook (1) Sotong (1) Uji minda (1) Wikipedia (1) Wordless Monday (1) peti (1)

Thursday, October 20, 2011

Post #95 : Saya bercadang buat Blog lain...




Assalamualaikum w.b.t.

Tajuknya pun very straight forward. Sebenarnya, keinginan ini dah lama membuak-buak dan terpendam begitu sahaja. Oleh kerana, tahun 2011 adalah tahun yang dilimpahi berbagai peristiwa terutamanya di dalam keluarga saya, jadi banyak kerja tertunda. Maksud saya, kerja melukis yang tertunda. 

Disebabkan sebelum ini pun saya bukanlah seorang penggiat seni yang aktif, maka dalam waktu terdekat, saya bercadang mewujudkan blog seni saya sendiri. Seni sangat ke orangnya saya ni? Tidaklah, blog itu nanti bakal jadi blog yang lebih khusus untuk saya luahkan dan kongsikan karya seni tak seberapa dari saya. Tidak kisahlah berapa pun bilangan followers atau yang sekadar singgah, atau yang drop comment, sebab dari awal tujuan saya ber'blog adalah hanya kepuasan dan share setakat apa yang saya rasa sesuai untuk saya share di sini. 

Tunggu sajalah dan harap kawan2 dapat bagi support juga dan doakan saya ye...:-) Jaga diri semua...

No comments: