Labels

Personal (84) Seronok (19) Pengalaman (12) Kerja (11) Pendapat (8) Sahabat (8) Lukisan (5) Puisi (5) Seni (5) Lirik lagu (4) Potret (4) Ulasan (4) Kehidupan (3) Keluarga (3) Makanan (3) Merapu (3) Pengetahuan Am (3) Perkongsian (3) Agama (2) Blog (2) Cute stuff (2) Fakta (2) Hati (2) Isu semasa (2) Motivasi (2) My Hobby (2) My Passion (2) Tag (2) Alya (1) Anugerah (1) Blythe (1) Celoteh (1) Goreng (1) Haiwan Kebangsaan (1) Jodoh (1) Kahwin (1) Kaktus (1) Karaoke (1) Kasut (1) Kidal (1) Malaysia (1) Masak Kunyit (1) Mimpi (1) Norsheila Amin (1) Nujum (1) Pensel Warna (1) Resepi (1) Ros (1) Sketchbook (1) Sotong (1) Uji minda (1) Wikipedia (1) Wordless Monday (1) peti (1)

Monday, September 29, 2008

Post #19 : Pengat Pisang


Hari ni dah masuk hari ke 29 umat Islam berpose.. malam semalam..aku masak pengat pisang untuk berbuka..oleh kerana penghuni rumah yang tak ramai..maka secara otomatik aku telah menghabiskan 2 mangkuk pengat pisang waktu berbuka..(sayang kalo tak makan). Lepas buat kuih bikin sendiri (muruku) ngan mak aku, aku makan pengat pisang lagi, dan dengan baik hati abg aku buatkan aku air nescafe yg tahap kemanisannye susah untuk aku terima (nak suruh adik dia cepat2 dpt diabetes ke)..
Kira2 pukul 3 pagi.. aku telah mengalami sakit 2 yang mengundang rasa tak selesa di bahagian perut...mungkin penangan pengat pisang dan air nescafe... aduhhh.....

No comments: