Labels

Personal (84) Seronok (19) Pengalaman (12) Kerja (11) Pendapat (8) Sahabat (8) Lukisan (5) Puisi (5) Seni (5) Lirik lagu (4) Potret (4) Ulasan (4) Kehidupan (3) Keluarga (3) Makanan (3) Merapu (3) Pengetahuan Am (3) Perkongsian (3) Agama (2) Blog (2) Cute stuff (2) Fakta (2) Hati (2) Isu semasa (2) Motivasi (2) My Hobby (2) My Passion (2) Tag (2) Alya (1) Anugerah (1) Blythe (1) Celoteh (1) Goreng (1) Haiwan Kebangsaan (1) Jodoh (1) Kahwin (1) Kaktus (1) Karaoke (1) Kasut (1) Kidal (1) Malaysia (1) Masak Kunyit (1) Mimpi (1) Norsheila Amin (1) Nujum (1) Pensel Warna (1) Resepi (1) Ros (1) Sketchbook (1) Sotong (1) Uji minda (1) Wikipedia (1) Wordless Monday (1) peti (1)

Wednesday, June 10, 2009

Post #65 : Padah skip makan

Aku selalu tahan lapar, sebab kat ofis ni aku jarang kuar makan waktu lunch..


Hasilnya aku selalu pening kepala...sebab aku tak makan sepanjang hari, mestilah angin sudah masuk dalam badan, dan naik ke kepala...
Aku kurang jelas, kenapa gambar di atas, otaknya dimerahkan. Yang penting kepeningan aku belum la sampai ke tahap sakit otak.
*(lihat benda2 warna hijau, terutamanya tumbuh-tumbuhan untuk legakan kepeningan)



Jadi, konklusinya, jangan selalu skip makan dan biar perut kosong.
Makan SEGERA jika anda lapar!! :-)

No comments: