Labels

Personal (84) Seronok (19) Pengalaman (12) Kerja (11) Pendapat (8) Sahabat (8) Lukisan (5) Puisi (5) Seni (5) Lirik lagu (4) Potret (4) Ulasan (4) Kehidupan (3) Keluarga (3) Makanan (3) Merapu (3) Pengetahuan Am (3) Perkongsian (3) Agama (2) Blog (2) Cute stuff (2) Fakta (2) Hati (2) Isu semasa (2) Motivasi (2) My Hobby (2) My Passion (2) Tag (2) Alya (1) Anugerah (1) Blythe (1) Celoteh (1) Goreng (1) Haiwan Kebangsaan (1) Jodoh (1) Kahwin (1) Kaktus (1) Karaoke (1) Kasut (1) Kidal (1) Malaysia (1) Masak Kunyit (1) Mimpi (1) Norsheila Amin (1) Nujum (1) Pensel Warna (1) Resepi (1) Ros (1) Sketchbook (1) Sotong (1) Uji minda (1) Wikipedia (1) Wordless Monday (1) peti (1)

Friday, May 22, 2009

Post #60 : Mengalah


Aku mengalah. Aku bukan yang terbaik. Dan hakikat itu sememangnya begitu. Tiada insan di dunia ini dilahirkan untuk menjadi terbaik. Tap-tiap orang ada walau sekelumit kekurangan, walau hakikat luaran telah menjadi atau diangkat terbaik di sisi semua orang. Namun, tidak dapat lari dari kelemahan yang dapat dilihat Yang Maha Pencipta.

Aku mengalah lagi. Kerana aku belum cukup bagus untuk memuaskan hati kamu semua. Maafkan aku. Dan seharusnya doakan aku menjadi kesukaan dan kesenangan buat hati2 yang pernah runsing, risau, sakit dan marah atas segala yang ada pada aku..

Ya Allah...maafkan aku.

1 comment:

zuhdi said...

hmm..
enrty ni agak sedih..
mengapa ye kak?
takpe, banyakkan bersabar, setiap yang berlaku ade hikmahnya..