Labels

Personal (84) Seronok (19) Pengalaman (12) Kerja (11) Pendapat (8) Sahabat (8) Lukisan (5) Puisi (5) Seni (5) Lirik lagu (4) Potret (4) Ulasan (4) Kehidupan (3) Keluarga (3) Makanan (3) Merapu (3) Pengetahuan Am (3) Perkongsian (3) Agama (2) Blog (2) Cute stuff (2) Fakta (2) Hati (2) Isu semasa (2) Motivasi (2) My Hobby (2) My Passion (2) Tag (2) Alya (1) Anugerah (1) Blythe (1) Celoteh (1) Goreng (1) Haiwan Kebangsaan (1) Jodoh (1) Kahwin (1) Kaktus (1) Karaoke (1) Kasut (1) Kidal (1) Malaysia (1) Masak Kunyit (1) Mimpi (1) Norsheila Amin (1) Nujum (1) Pensel Warna (1) Resepi (1) Ros (1) Sketchbook (1) Sotong (1) Uji minda (1) Wikipedia (1) Wordless Monday (1) peti (1)

Wednesday, March 28, 2012

Post #107 : Melepas rasa


Bila lihat raut wajah kamu,
Aku sekadar meneka,
tidak dapat menyeka,
kesedihan yang masih mengalir di hati kamu.

Biar tak terlihat di luaran, namun saya sekadar meneka.

Aku tau kamu amat tabah.

Getir hidup tak buat kamu lemah.
biar jatuh terduduk,
bangun,
tersembam,
tersungkur,
kamu tetap insan kuat di mata saya.

Kamu istimewa,
kerana sesekali aku tau,
ada masa kamu sekadar melepas rasa.

Rasa yang sekian lama kamu tanggung.

No comments: