Labels

Personal (84) Seronok (19) Pengalaman (12) Kerja (11) Pendapat (8) Sahabat (8) Lukisan (5) Puisi (5) Seni (5) Lirik lagu (4) Potret (4) Ulasan (4) Kehidupan (3) Keluarga (3) Makanan (3) Merapu (3) Pengetahuan Am (3) Perkongsian (3) Agama (2) Blog (2) Cute stuff (2) Fakta (2) Hati (2) Isu semasa (2) Motivasi (2) My Hobby (2) My Passion (2) Tag (2) Alya (1) Anugerah (1) Blythe (1) Celoteh (1) Goreng (1) Haiwan Kebangsaan (1) Jodoh (1) Kahwin (1) Kaktus (1) Karaoke (1) Kasut (1) Kidal (1) Malaysia (1) Masak Kunyit (1) Mimpi (1) Norsheila Amin (1) Nujum (1) Pensel Warna (1) Resepi (1) Ros (1) Sketchbook (1) Sotong (1) Uji minda (1) Wikipedia (1) Wordless Monday (1) peti (1)

Thursday, April 23, 2009

Post #45 : Adeh...susah hati...tension!!!

Setelah 4 hari tak tulis apa-apa.

Sebenarnya diselubungi rasa tension...sebab exam aku 2 hari yg lepas (21 n 22hb) hari tu susah maa...
aku tak bawak semua manual yang die nak...
aku tak bawak Akta Pencegahan Rasuah 1997 n Akta Kontrak n ntah ape bende akta lagi..

Rasa-rasa cam confirm je aku kena sit lagi exam ni bulan 9 nanti..

Lagi satu aku tension maa..sebab hari ni tak jadi nak gi lawatan ke KLIBF (book fair), tunda hari esok..
Tadi pagi2 lagi aku dah kuarkan duit gaji aku, aku nak beli buku yang Nik Nur Madihah tulis tu, kot2 ada...

Nampaknye esok baru aku akan ushar2 buku tu...

No comments: