Labels

Personal (84) Seronok (19) Pengalaman (12) Kerja (11) Pendapat (8) Sahabat (8) Lukisan (5) Puisi (5) Seni (5) Lirik lagu (4) Potret (4) Ulasan (4) Kehidupan (3) Keluarga (3) Makanan (3) Merapu (3) Pengetahuan Am (3) Perkongsian (3) Agama (2) Blog (2) Cute stuff (2) Fakta (2) Hati (2) Isu semasa (2) Motivasi (2) My Hobby (2) My Passion (2) Tag (2) Alya (1) Anugerah (1) Blythe (1) Celoteh (1) Goreng (1) Haiwan Kebangsaan (1) Jodoh (1) Kahwin (1) Kaktus (1) Karaoke (1) Kasut (1) Kidal (1) Malaysia (1) Masak Kunyit (1) Mimpi (1) Norsheila Amin (1) Nujum (1) Pensel Warna (1) Resepi (1) Ros (1) Sketchbook (1) Sotong (1) Uji minda (1) Wikipedia (1) Wordless Monday (1) peti (1)

Monday, April 27, 2009

Post #49 : Bahana cuaca


Panasnye cuaca sejak akhir2 ni...
tak tahan dibuatnye..
kat KL panas, kat kampung pun panas..

Sudah la sampai2 je kat ofis air-cond tak on lagi, pukul 8 or 8.30 pagi baru on. Yelah, langkah2 penjimatan sekarang..bagus la macam tu. Walaupun air-cond dipasang, tetap jugak panas sebab dah dikurangkan suhu, juga sebagai langkah penjimatan..

Pagi2 sampai je ofis, aku mesti cari KIPAS, lagi best berKIPAS sebab angin kipas meniup2,syok gile..tak macam air-cond yang berfungsi menyejukkan suhu bilik, takde angin2 ni.. :)

Letih juga..
Letih sebab dalam bulan April ni aku agak sibuk ngn kerja, exam dan kursus. Hari ni dan esok aku ada kursus Adobe Photoshop lagi. Kemudian lusa 29hb aku ada exam Subjek Jabatan pulak. Ntah, aku tak decide nak study ke tak. Silap2 aku main redah je jawab exam tu..Hohohoho!!!..
Ye..Khamis 20hb aku ada meeting KMK pulak..
Penat...letih..mmg letih..
Panas..panas..

No comments: